Wednesday, May 13, 2009

Nizar Menteri Besar Perak yang sah, Si Hitam berputih mata



Baru2 ini mahkamah tinggi kuala lumpur memutuskan Nizar adalah MB perak yang sah. Bukannya si hitam tu. aku kalu sebut pasal si hitam ni, aduh, bengang rasanya. Aku rasa dia ni yang giler kuasa. Tak pasal2 kata dia adalah MB perak. Kan malu tu. Masalahnya sekarang ni si hitam tu dah nk merayu lak kt mahkamah rayuan. Langkahnya itu menyebabkan tertangguh lah lagi proses kepimpinan
Perak. so, siapa lak yang mengucar-kacir negeri perak ni. tepuk dada tanya si hitam tu.

Aku rasa sebenarnya si hitam ni gelujuh. kalu dia buat undi tidak percaya ari tu kan senang skit. takde la rakyat dan kerajaan perak tunggang terbalik.

Dalam keadaan kucar kacir ni ada lak orang nk ambik kesempatan menaikan minyak. aku pelik gak. minyak tgh turun rakyat kene bayar minyak mahal...naib baik aku naik basikal jer. kalu tak mampus aku. ni la kerajaan BN. dalam kalut2 dia naikan minyak. apa yang aku nk katakan adalah BN NI MEMANG BODOH.

0 comments:

Post a Comment

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes